原帖由 peg 於 2009-9-29 22:11 發表 Sherman Forum 鍾舒漫國際歌迷論壇" B' } ]" s* S1 n$ y' P P really !?2 Y. { h! f8 z: Z7 j% n" u 內地重溫唔到 sosad