發新話題
分享到新浪微博
打印

[討論] 《給自己的情歌 新曲+精選2009》集中討論帖

其實d歌係唔係情歌都唔緊要,,forum.chungsherman.com- ^! l$ j" y6 i
因為EEG咩都做得出,,,
6 s+ `- Z! r: X" ?只緊要係要錢,,,,Sherman Forum 鍾舒漫國際歌迷論壇; t5 L; [3 _  N4 O
但係奇怪既係,,1 `' Z- h1 [& u
點解有Kay同軒仔呢??
/ }% O* y6 A: b1 g; F! U& Iforum.chungsherman.com我覺得好假,,,=.="

TOP

發新話題