發新話題
分享到新浪微博
打印

[討論] 想唔想舒漫出全快歌專輯?

電音既感覺我都好鐘意
* V; A* P- }; ^3 M5 z/ L, Y  r不過我都係覺得唱live又跳又唱 會冇咩氣Sherman Forum 鍾舒漫國際歌迷論壇/ S5 q1 g' k2 ^$ \! @
唔知點解而家sherman愈來愈慢歌style

TOP

發新話題