發新話題
分享到新浪微博
打印

[討論] 想唔想舒漫出全快歌專輯?

電音既感覺我都好鐘意" i1 o% t7 j' j, }0 \1 p& `* Z
不過我都係覺得唱live又跳又唱 會冇咩氣
! W4 O% M8 S: k3 J/ qforum.chungsherman.com唔知點解而家sherman愈來愈慢歌style

TOP

發新話題