發新話題
分享到新浪微博
打印

[討論] 想唔想舒漫出全快歌專輯?

電音既感覺我都好鐘意- ~, d& ~/ ^) {
不過我都係覺得唱live又跳又唱 會冇咩氣
+ w8 H7 L$ |& A5 @& N5 C& y8 S- M唔知點解而家sherman愈來愈慢歌style

TOP

發新話題