發新話題
分享到新浪微博
打印

[節目] (27/09/2009)超級巨聲 [TVB]

算啦..我諗SHERMAN而家既工作壓力又大,,4 |, F7 w1 {: [: _2 n
我地要俾d時間佢呀.., }% v1 k- `  J
其實都唔係話唱得咁差,我覺得幾好..
+ J9 v4 {4 b- R- SSherman Forum 鍾舒漫國際歌迷論壇不過低音部分同中低音都明顯退步..

TOP

回復 14S 的帖子

係啊..講得岩!!8 P! s4 E1 \5 w" M  W7 a4 s- o1 v
SHERMAN好需要大家既支持,,
. ~6 P0 l( Q4 m! D' G9 Gforum.chungsherman.com我地作爲FANS要俾多D動力佢~

TOP

發新話題