發新話題
分享到新浪微博
打印

[節目] (27/09/2009)超級巨聲 [TVB]

算啦..我諗SHERMAN而家既工作壓力又大,,Sherman Forum 鍾舒漫國際歌迷論壇$ B: z) Z4 e% z
我地要俾d時間佢呀..
( _4 v6 T7 P5 v( v4 r其實都唔係話唱得咁差,我覺得幾好..
9 W/ |; h2 R, L  |6 E! O6 |& y* B不過低音部分同中低音都明顯退步..

TOP

回復 14S 的帖子

係啊..講得岩!!forum.chungsherman.com  c! B( G: r- m4 r  W
SHERMAN好需要大家既支持,,- U  p- t5 s! Z$ I/ K* R: Y
我地作爲FANS要俾多D動力佢~

TOP

發新話題