發新話題
分享到新浪微博
打印

[討論] 《創作新風氣》歌曲討論帖

引用:
原帖由 椰頭 於 2009-11-19 16:22 發表
1 O+ ?. _$ h+ A# C  n哈哈,,,唔洗,,,=v="
( L  n0 o+ j, l$ sforum.chungsherman.com我都係上網搵搵下發現的,,," Z6 P; I9 k8 H
首歌真係好正!!forum.chungsherman.com' y7 y  ?7 C$ G4 ]% l
d詞又寫得好!!!XDDD$ A+ x& t/ `. ]/ Z
不如拍廣告宣傳一下版權既野,,同時宣傳埋首歌啦!!哈哈!!
6 b& t2 _5 J; e+ e( ~+ |4 k; WSherman Forum 鍾舒漫國際歌迷論壇gd idea``
  v: j3 E# F* R- N. n真係唔錯``$ _4 h6 @; N) t4 ^- P: E0 ?
melody好正,,好易跟住唱

TOP

發新話題