發新話題
分享到新浪微博
打印

[節目] (27/09/2009)超級巨聲 [TVB]

其實我覺得首歌都唔啱佢地2個唱囉!!
8 E* P( r3 E0 {% p唱功呢d野相信sherman都有落過功夫ge!!
/ s# Y* q; Q. z! K" W& K. y咁live唔係任何時候都可以發揮到最好....
& I; c% F# i1 L+ g盡左力就好了!!! 希望大家一齊加油吧~~

TOP

發新話題