發新話題
分享到新浪微博
打印

[投票] 2009年度「超卓十優.我最喜愛的至尊系列」獎項投票

2009年度「超卓十優.我最喜愛的至尊系列」獎項投票

女歌手
1 k, d0 ]+ g; k  K( mhttp://www.polldaddy.com/w.php?p=30312/forum.chungsherman.com. `5 a# r2 Z" H  C
Sherman Forum 鍾舒漫國際歌迷論壇- d  d" x( |, ?# S$ Q( Y  U
歌曲
- o5 A- @! @, Q% ]. Z' Nhttp://www.polldaddy.com/w.php?p=30314/
2013年繼續全力支持鍾舒漫

TOP

yeah yeah!! 我投左啦~ 你地投左未??

TOP

啱啱投咗~

TOP

投左~~~~
$ f+ ]" {9 S3 V6 |) |. G" L# \% Fforum.chungsherman.com最近要投好多票呢,,,,=PSherman Forum 鍾舒漫國際歌迷論壇3 ]* A, t7 f. ]
但係為左shersher!!值得架!!!XDDD

TOP

,,,岩岩投左!!

TOP

哈哈.我都支持~.投咗!

TOP

投左喇

TOP

哩個咩獎黎架?  投左lu

TOP

i have already vote it
: K$ v  e/ o) ^" b1 q* l* Dforum.chungsherman.comsherman +oil

TOP

我都投咗啦~~!!!

TOP

我都岩岩都投左la!!!
God Bless Sherman!

TOP

發新話題